2015. március 11., szerda

Kedvenc bloggerem♥♥♥

Halli..:33♥♥
Most ez egy nem annyira hosszú
bejegyzés lesz mert
nekem csak egy kedvenc
bloggerem van és mindent le írok róla
amit gondolok róla, mivel ö a kedvencem
és ismerem is a bloggert mert mondjuk 
jobba vagyunk.. A blogger linkjét legalul
majd meg találhatjátok..

Véleményem a bloggjáról..:

Nekem nagyon tetszik a blogja
mert nagyon szereti csinálni
és ezért mindent meg tesz hogy 
a legjobbat mutassa a blogjából.
Ráadásul nagyon tudja hogy legtöbb lány
mit szeretne látni egy blogba és
ö is olyanokat rak ki..

A blogja nem olyan mint a
 legtöbben csinálják hogy rövid 
vagy össze vissza van az egész rakva..
Hanem szép aprólékosan és hosszan
 le ír mindent meg rak alá pár képet...
Próbál mindig újabb és újabb
bejegyzéseket rakni...

A legjobb lépeket válasza hozzá..
Azért kezdtem el blogozni
hogy segíthessek és úgy jöttem rá
hogy egyszer meg mutatta 
nekem nagyon tetszett és 
gondoltam és is el kezdek mert
nagyon jó meg mert nekem is 
jó hobbinak tűnt és nem bántam
meg hogy el kezdtem blogozni...

Szóval nem csak nagyon de nagyon tetszik 
a bloggja hanem neki köszönhetem
hogy bloggot írok........
Mindenkinek ajánlani tudom
mert sok tanácsot tud adni
főleg smink, ajándék, körömlakkal kapcsolatosan

Link a blogjához.: Darkness blogja ♥♥

2 megjegyzés: